Business Center in Antwerpen

U bent op zoek naar een business center in de buurt van Antwerpen dat meer biedt dan vierkante meters kantoorruimte? Bij Van der Valk bent u aan het juiste adres!

Het Van der Valk Business Center biedt zowel kleine als grote bedrijven de kans om zich te vestigen in een leuke en dynamische omgeving. Stijlvolle kantoren worden met een volledig dienstenpakket aangeboden waarbij u als ondernemer zich enkel dient te concentreren op de uitbouw van uw core business. Daarnaast kunt u in ons Business Center terecht voor het organiseren van een meeting of evenement vanaf 2 tot 250 personen.

Neem gerust contact met ons op.

Het gemak van ons business center:

Het hosten van evenementen en meetings

Of u nu een kleine vergaderzaal of een grote evenementenruimte nodig heeft, het Van der Valk Business Center in Antwerpen biedt diverse oplossingen op maat. Een ruimte huren is mogelijk voor groepen van 2 tot 250 personen. Naast vergaderingen kunnen er ook workshops, teambuildings, walking dinners, feesten, recepties en borrels in ons Business Center georganiseerd worden. Daarvoor beschikken wij over 26 state-of-the-art zalen die multifunctioneel te gebruiken zijn. Onze grootste zaal heeft een capaciteit van 250 personen in een theateropstelling. In onze board rooms kunt u al met 2 personen een vergadering beleggen.

  • Afhankelijk van uw specifieke noden bieden wij verschillende formules en prijzen aan. U krijgt steeds op voorhand een offerte van ons zodat u nooit voor verrassingen komt te staan.
  • Alle ruimtes in ons Business Center zijn uitgerust met professionele hightech apparatuur en andere innovatieve technologische hulpmiddelen om top level events en meetings te garanderen. Bovendien kunnen al uw gasten in het hele Business Center gebruik maken van gratis wifi: in de kamers, zalen en publieke ruimtes. Extra audiovisueel materiaal kunt u steeds aanvragen.

Ons Business Center biedt kantoorruimtes van 10 m² tot 2000 m².

Afhankelijk van wat u nodig heeft kunnen we u een gepaste kantoorruimte voorstellen zodat uw bedrijf flexibel verder kan doorgroeien. Omdat we het gebouw nog niet lang geleden hebben overgenomen, liggen alle mogelijkheden nog open.

Inrichting op maat en naar eigen smaak

Bij het huren van een kantoor in ons Business Center begint u volledig van 0. Wij bieden de ruimte aan die u wenst te huren en u staat in voor de inrichting op maat van uw noden. Wenst u toch hulp? Dan kunt u een beroep doen op onze technische dienst.

All-in prijs, geen verborgen kosten

U huurt een kantoorruimte bij ons voor een periode van minimum één jaar. De huurprijs van een kantoorruimte is een all-in prijs per vierkante meter waaraan geen extra kosten verbonden zitten. U weet dus steeds op voorhand waar u aan toe bent! Heeft u nog extra wensen? Dan maken we een offerte op maat.  Meer informatie? Neem dan contact met ons op via business@antwerpen.valk.com.

The sky is the limit!

Of u nu een evenement of vergadering organiseert of een kantoor huurt, alles is mogelijk, daar kunt u van op aan. Denkt u maar aan hotelkamers, catering en noem maar op.

Professionele service en onthaal

Een van onze collega’s staat steeds paraat in ons Business Center om u en uw collega’s, klanten of gasten te ontvangen aan de balie. Organiseert u een evenement, dan kunt u steeds een beroep doen op een meeting host die aanspreekbaar is voor hulp bij het opstarten van de presentatie, extra's die ter plaatse in orde gebracht moeten worden, het begeleiden van de gasten naar de zaal of het restaurant enzovoort. Deze persoon is als het ware de ambassadeur van uw evenement en staat altijd voor u klaar met een eersteklas service. Een service die verder gaat dan alleen het afsluiten van contracten, de uitvoering en de facturering voor uw evenement.

Catering op maat

Van der Valk Hotel Antwerpen beschikt over 2 bistro’s: Stiel en Joe’s.

Organiseert u een meeting of event en wilt u uw gasten trakteren op een ontspannende culinaire break? Dan kunt u voor de koffiebreak of een uitgebreide broodjeslunch terecht bij Joe’s Foods & Drinks. Voor een uitgebreide à la carte lunch of diner kunt u terecht in ons restaurant Stiel. Omdat het organiseren van een event maatwerk is, bieden wij verschillende formules aan. Meer informatie? Neem dan contact met ons op via business@antwerpen.valk.com.

Ook als u een kantoor in ons Business Center huurt, kunnen u en uw collega’s genieten van een uitgebreide à la carte lunch of diner in ons restaurant Stiel of een snelle snack bij Joe’s. Bovendien hebben wij een à la carte broodjesservice. Daarnaast beschikken wij ook over een shop waar onze gasten een broodjes, snack of drankje kunnen kopen. In onze shop bieden we allerlei heerlijkheden aan. Zo hebben we croissants en de typische Antwerpse handjes. Verder hebben we een display met snoepjes, noten en olijven. De dranken zijn verpakt in een handig meeneemformaat. Dit zijn waters, frisdranken, wijnen en bier. Voor diegenen die thuis een gsm-oplader vergeten zijn hebben we ook een oplossing gevonden! We hebben aparte kabels, opladers voor in het stopcontact en opladers voor in de wagen. Powerbanks en gsm-houders voor in de auto zijn er ook. De shop bevindt zich aan de receptie van het hotel en is dagelijks 24 op 24 uur geopend.

Onze medewerkers staan, tot slot, altijd garant voor een vlekkeloze bediening. Zo kan iedereen na een prettige, smaakvolle lunch- of koffiepauze weer vol energie aan het werk.

Vlotte bereikbaarheid

Ons hotel is gelegen in Antwerpen vlak bij de ring aan de afrit waardoor wij goed bereikbaar zijn met de wagen. Daarnaast zijn we vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. Met de trein spoort u naar Antwerpen Centraal en van daaruit neemt u tram 24 van Roosevelt naar de halte Joe English. Op een wandelafstand van 5 minuten kunt u de tram nemen naar het centrum van Antwerpen.

Gratis parking

Bij Van der Valk Hotel Antwerpen is het parkeren voor gasten helemaal gratis. De parking biedt plaats aan 315 voertuigen. U heeft zo alle vrijheid om van het openbaar vervoer of de auto gebruik te maken, precies zoals het u uitkomt. Wie weet huurt u wel een keer een van onze fietsen! Als huurder van een van onze kantoren kunt u bovendien vaste parkeerplaatsen huren. Zo zijn u en uw collega’s steeds verzekerd van een plaats op onze parking.